: Är du beredd???? :


2010-12-02 @ 21:27:35


För här kommer lite bilder, blandat & taget närsom senaste tiden.


Dom här tavlorna....

Och dom här tavlorna, har jag gjort, och de skulle jag ha till försäljning på Julmarknaden i Karlsdal nu på lördag. Tog med dom till jobbet för att de skulle bli upphämtade. Då sålde jag tre stycken =))) Glad jag blev!!!!!
Och så fick jag beställning på en.... =)

Vår tomteflicka!!! Stylar för syrran här...

Min Älskling!

2010 års advenstljusstake här hemma. (Skit i brickan, det ska va en annan... som jag inte köpt än...)

Har slagit till och köpt en Julblomma =) Ska vi slå vad om när den dööööör???


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Kristin

Lika fina bilder som vanligt...me like. Kram O du julblommor dör alltid...bara för man ska behöva köpa nya helatiden.

2010-12-02 @ 23:04:59
URL: http://kitin.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback