:..Ännu en dag..:


2010-08-11 @ 20:17:03


Ännu en dag i kaosets turbulenta värld! Men imorron är en ny dag. Kanske blir det bättre då?

Hursom, imorgon är det torsdag, sambon ska laga maten då med (han är inne i ett stim, för tredje dagen i rad), jag ska försöka sluta 16.00 för lillhjärtat och jag ska se på hennes nya Tingelingfilm, det är endast en arbetsdag kvar på veckan efter imorron och på lördag ska jag plocka svamp med en go vän =).

Idag mötte jag en klasskamrat från grundskolan/gymnasiet, vi har inte setts på flera år och det var kul! Kanske borde vi ses oftare???

Sen har sambon lagt plattorna klara i hallen och imorron ska han foga, den duktiga karln!

Nu tror jag oxå tammejtusan att hallonen är på upphällningen... *torkar svetten ur pannan*.

Jag bakade nyss små kakor i muffinsformar med hallon i (SURPRISE!!!! Det trodde ni inte va?!?!?).

Jag och lillhjärtat har legat på golvet under fläkten och lekt häst innan läggdags. TV:n var juh av för det kom in ett oväder med åska och blixtar. Men leka häst är inte fel med en liten gullunge som min, på ett hårt vardagsrumsgolv.... =).

Idag är det ännu en dag närmare BULGARIEN-resan som jag längtar såååå till!!

Nu ska jag garva lite åt Mona. Gör det du med!


Livet är värt att leva va?!?!


Kram därute....


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Åsa

Hej! ja herregud så jag har garvat åt denna Mona, Tack än en gång för hallonen1 kram kram

2010-08-12 @ 09:38:03

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback