:..Tacokväll..:


2010-04-17 @ 13:26:11


Nu har jag precis stekt ett "par" hekto köttfärs till kvällens tacoträff med goa vänner med barn. Vi har försökt i 4 veckor tror jag att få till det, och nu ÄNTLIGEN!!! (som Gert skulle säga).


Ska snart upp och väcka lillhjärtat som sovit middagsluren. Kanske är hon på bättre humör när hon vaknar, för den senaste veckan har varit nöjävlig på ren svenska =//. Gråter och surar för allt och ingenting, och när jag frågar vad det är så svara hon inte. Nån förtrots kanske? Lucky me.... En sån liten dam och en stor 13-åring med humörsvängningar...

Idag har Jolines rum fått sin första strykning med sin rosaaktiga färg. Imorron körs det på rollning 2 och kanske, kanske så får vi upp fondtapeten =DD Snart kan lillan flytta in i sitt "bum" som hon säger. Bara lite nervöst över trappan upp. Det kommer bli spring där. OCH: -Kom mamma, jag ska visa en sak.... -Kom mamma, jag ska visa en sak....-Kom mamma, jag ska visa en sak.... suck.
Nåja, smällar man får ta när man har sovrummen uppe... =))


Ha en bra lördagkväll ni alla. Kramen.


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Marie

Snart dags för oss att komma och se hur ni har det =o)

2010-04-17 @ 14:30:22
URL: http://marieochmikael.blogg.se/
Postat av: Kristin

Ja du Noel är precis så där, surar för allt och kan inte bestämma sig om något. Så det är nog en av de många trotsen. Mysigt med tacokväll, härt blir det kycklingfilé och hemmagjorda chips.

Ha en trevlig kväll. Kram

2010-04-17 @ 17:00:41

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback