:..En sockerbagare..:


2010-04-05 @ 17:15:08


Eller hur man ska säga =)


Har iallafall bakat med lillhjärtat. Efter hon sov middag så frågade jag om vi skulle baka och det ville hon så gärna så =). Så vi fick på oss förkläden -som hon givetvis vet preciiis var dom finns- plockar fram allt och så gör vi negerbollar. (Ja, det heter så och kommer alltid heta så, okey).
Sen började hon leka mer med vatten än att forsätta baka muffins med mig. Men hon hjälpte till att hälla smeten i muffinsformarna i alla fall, sen tröttnade hon. Det blev som vanligt att man får göra resten själv. Så medan jag ändå höll på så gjorde jag för första gången kolakakor oxå.








Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Kristin

Vad gott, kolakakor är jätte gott, man kan ha kanel på dom också.

Vad pysslig du är.

2010-04-05 @ 18:03:40
Postat av: Kristin

smarrigt det ser ut...mums

2010-04-10 @ 09:59:25

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback