:..Hollywoodfruarna..:


2009-09-22 @ 20:50:30


Vill bara säga min mening i mediadraget kring Hollywoodfruarna:

I löööve Maria Montazami - mjuk, go, blond, snäll

I haaate Anna Anka - spetsig, elak, dum, nedvärderande



Kort och konsist.


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Marina

Kan inte annat än hålla med. Anna Anka får en att skämmas över att vara svensk.



Den magen har jag fått jobbat på ett tag innan resan för att få till ;-). Jag är en aning nervös över hur stor den kommer vara i januari, men barnmorskan sa iaf att den var normalstor.



Då måste det ju varit dom vi träffade, hon hade iaf två söner och en dotter om jag inte fattade fel. Dom var där med hennes föräldrar och några mer släktingar.



//Marina

2009-09-22 @ 22:29:19
URL: http://tinni78.blogspot.com
Postat av: mamma

Hej gumman

Håller med dej helt o hållet

gillar inte Fru Anka.

Kram mamma

2009-09-22 @ 22:29:31

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback