...Sovmorron..:


2009-10-25 @ 11:00:28


Så. Du har väl ställt om klockan??

Det har vi snart gjort här på alla klockorna. Dock var det nåt knas idag, för Joline fick vara uppe sent i går. Till 20.30. Hon vaknade vid halv 7 (ja, halv 6 eftersom klockan skulle tebaka) men sen så somnade hon om. Jag somnade till lite men gick upp när jag inte orkade ligga kvar längre =). Joline sov vidare hon och totalt sov hon 13 timmar. Har inte hänt sen Franko dog tror jag, haha. Tror inte hon får sova middag idag..... =D

Nu har vi ätit god helgfrukost framför TV:n med kokt ägg och kaffe mm och tittat på COPPS. Att jag inte skrattade ihjäl mig... haha. Har du inte sett den: SE DEn säger jag bara.

Vid tre idag får vi främmande, så nu håller Johan på att bakar sockerkaka. Får väl se hur han lyckas idag... =)


Vad gör du denna söndag ??


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback