:..Önskelista..:


2009-10-13 @ 22:17:43


* Walldeco - till 2 sovrum och ett badrum
* Träningsskor och kläder
* Nytt matsalsbord
* Möbler till lillhjärtats rum
* Vinterjacka
* En utlandsresa. Eller flera..
* Mindre godissug =)
* Mer fantasi vid matlagning
* Egen kock - som handlar, lagar maten, dukar, diskar, plockar undan, städar kylskåp..


Känner du att du kan bidra med nåt av ovan till mig??


Fyller snart år va. Barasattduvet.


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Linda

Heeej! Läser allt din blogg så jag har allt koll på vad du gör =) Allt är bara bra med mig, dansar och jobbar. Får ta och komma förbi på en fika nåndag och se alla färdiga projekt och pågående renoveringsplaner även ta en titt i halsbandshögen :) Kram

2009-10-14 @ 12:27:08
URL: http://lillalo.blogg.se/
Postat av: Richard karlsdal

Jag kan ta lite av godis suget verkar vara min pris nivå

2009-10-15 @ 00:34:47

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback