:..Tema. Någon??..:


2009-11-24 @ 20:48:49


Tänkte mig tema PRICKAR, RÖDA, MÅNGA, SJUKDOM eller nåt annat...

Då kunde jag fota lillhjärtat eller mig själv, skulle passa utmärkt till några av teman ovan ... =)


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Johanna

hihihi.. tyckte en gång när jag läste din blogg, att jag skymtade en gammal kompis till mig, M-l.. när ni var och badade badtunna...men men .. världen kanske inte är sååå liten...

2009-11-24 @ 22:11:47
Postat av: Jupp

Men vad tusan? Har du OXÅ dått barnsjukdom nummer ett? Bättre sent än aldrig sägs det, men det kan bli jobbigt! kramar om, lite på håll så där.... för nu avstår jag nog smittan... kan det inte bli bältros eller nått.... hugaligen

2009-11-25 @ 07:49:04
Postat av: Kristin

Nej, vattkoppor blir inte bältros...men en som haft vattkoppor som liten kan få bältros många år senare och det smittar till vattkoppor på dom som inte haft.

2009-11-25 @ 15:31:28
Postat av: Rijo

Håller med Kristin. =). Men näepp. JAG har ingen barnsjukdom. Bara barnasinnet kvar, haha.

2009-11-25 @ 15:43:02
URL: http://rijo.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback