:..Renovering - IGEN..:


2009-11-06 @ 18:44:15


Nu har vi så smått börjat att renovera igen. =). Har haft en ganska lång paus som ni kanske märkt. Ja, länge och länge, men ungefär 2 månader.
Nu har vi börjat med vårt sovrum, det vi haft och som sen kommer bli Jolines. Där har vi rivit tapeter och spacklat. Nu håller Johan på att slipa med maskin för ett snyggare resultat. Vi skall sätta upp renoveringstapet, måla den några gånger och måla taket, sen flyttar vi in dit jag och Johan.

Under tiden så kommer det rum vi nu sovit i -fd kontoret- att tapetseras och målas om till Nathalie. När hon flyttat in där, så kommer jag och Johan flytta in i hennes gamla rum. Kanske skall vi måla om innan vi gör det. Och in med garderoberna vi har uppe i hallen.

SEN kommer Jolines rum att göras i ordning. Är bara så svårt att hitta på hur det ska se ut.... Jag vill ha turkos, rosa och lite grönt tror jag.... =/. Svårt, svårt.....

Det kommer snart bilder....


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback