Jag undrar jag...


2009-05-23 @ 07:45:53


Jag har ett längre tag funderat på om jag skall göra en hemsida för alla mina foton... Vad tycker du om det? Följer du med mig dit oxå och kikar?
Självklart kommer kort serveras här på min blogg, tro inget annat! Men då jag älskar att fota så tror jag att jag vill samla dom på ett eget ställe.

Vi har ju en hemsida som är lite vilande och ouppdaterad... Där kan jag *harkel* Johan, göra en sida åt mina bilder.

Vad tycker du?


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Linda

Annars får lägga ut dem på http://www.fotosidan.se/gallery/listpic.htm?authorID=67235

2009-05-23 @ 10:17:54
Postat av: Josefin från gamla goda tiden =)

Tjenixen! Nu kluddar jag här igen och tycker verkligen att du ska satsa på en hemsida till med alla vackra kort som du tar/tagit! Gifter jag mig nån gång i livet ska jag be dig att ta de korten om du vill göra det. Likväl om jag kommer på idén att ta några närbilder på dottern så kommer jag höra av mig till dig. =)



Kram Josefin (gamla transcomaren)

2009-05-23 @ 13:21:54
Postat av: Anonym

why not

2009-05-23 @ 18:21:41

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback