Ensam mamma söker


2009-05-18 @ 19:32:27


Men shit asså!!

Skulle byta blöja på Joline när Johan och Nathalie ropar: Men. Det är ju Helena på TV:n. OchJulia!! Jag kände mig som ett frågetecken och rusade till TV:n.
Där var juh Helena, min väninna sen många år! Hon är med i Ensam Mamma Söker på TV3. Jag blev helt paff! Gud så jävla kul!! Hoppas verkligen nån gillar Helena, hon är en superkul tjejj! Ung i sinnet och i hjärtat, humor på högsta nivå. Dock umgås vi inte nu som förr, men flickorna träffs ibland, de är lika gamla. Skulle faktiskt varit födda samma dag, men jag fick för tidigt och Helena gick över tiden, så helt plötsligt skiljde det 24 dagar på dom =).

Här är info från TV3:s hemsida:


Namn: Helena
Ålder: 37 år
Bor: Värmland
Jobbar som: Löneadministratör / kontorist på en plåtverkstad

Fyrbarnsmamman Helena är en petit, flirtig småstadstjej som älskar att träna, helst varje dag. Hon faller för yngre vältränade killar, men en ”kudde” att luta sig mot går naturligtvis också bra. Trots att hon är ensam tjej på en plåtverkstad tycks det vara svårt att hitta kärleken i staden och vill därför vidga sina vyer.
Helena gillar att skratta och går och lägger sig med ett leende på läpparna. Hon söker en självständig kille som hänger med i hennes höga tempo; barn, träning, vänner och diverse nöjen. Om hon fick drömma skulle hon vilja ha en sportig kille som är ung i sinnet med fast hockeyrumpa som gärna bryr sig om sitt yttre. Tror att den stora kärleken finns där ute men har inte knackat på ännu.

Drömdate? ”Världens drömdate med rätt kille kan vara en banan på en mack, bara det är med rätt person. Har inte så mycket att göra med omgivningen, det viktiga är att personkemin stämmer!”


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Helena

Hej Hej Gumman!!

Va glad jag blev nu.... jag gillar dig och din familj så otroligt mycket... är det någon som ger energi så är det ni.... TACK

2009-10-21 @ 07:52:14
URL: http://www.tv3.se/helenasblogg
Postat av: Rijo

Helena. Gillar dig med. =)

Dock blir jag lite upprörd av alla dumma människor som pratar så mycket.... & tror. Att dom vet allt...

2009-10-21 @ 18:14:46
URL: http://rijo.blogg.se/
Postat av: Helena

Tjingeling!!

Joo men det är ju så med folk. Så fort man är med i tv, så blir man allmänhetens hackkyckling. Tur att jag vet vem jag är, och alla runt mig vet vem jag är. Annars skulle jag nog falla ner platt på magen och ha svårt att ta mig upp igen. Jag är stark, och har många goooda vänner som tar hand om mig. KRAAAM

2009-10-22 @ 10:22:50
URL: http://www.tv3.se/helenasblogg

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback