En dag i Eskilstuna-parken


2009-05-17 @ 10:58:46


Vår dag började vid 9.15, när vi satt i bilen på väg. (nåja, vissa av oss *pekar på mig själv* var juh uppe sen 6-snåret...med lillan).
Väl framme efter nån timmas bilfärd i fint väder så kommer här dagen i bilder:


Nu närmar det sig....

Det var redan kö.... =)

Prislista varsågod!

Nu har vi gått in!

Det första vi ser, då det är TV4-dag visar det sig, är hon från Äntligen hemma...

Så såg vi en häst

12.00 var det dragkamp mellan människor och en VIT tiger. Inte mycket att ha men...
Vita tigrar är juh ståtliga värre

Sen kollade tjejjerna på några fåglar

Sen blev djurljuden avbrutna av den här.

Vår fina flickor!! (och ja, ok från stora gumsan för er som undrar!!!)

En miniflodhäst, så jädra söt!

Sen fikade vi. Gröna fina utemöbler. Torra nu iof, men det var inte många som
satt där... haha.

Här var vår pausmusik! Löövley....

Lillan och pasen. Är man kort i rocken så får man sitta högt (varför fick inte jag då???)

Lektajm!!

Skulle fota lite finare bilder typ. Sen när jag kikade på bilden hemma, så ser jag
myntet som ligger där. Lite kul.

Sen var ni klara nästan, så då började vi åka karusell. Inte Johan förståss...
Han vaktar alltid väskor och sånt.... =(

Jolines första karusell...

Sen åkte jag och Nathalie karuseller, men hon vill juh inte va mä på bild så då blir det sånhär bild..

Johan och Joline fikade när jag och Nathalie åkte karuseller.

En av syskonen Sandén uppträdde med Mojje klockan 15. Överraskning för oss.
Här är det genrep.

Kl 15 var det dax för Mojje att inta scenen. Bra musik faktiskt!

Digga sig lite!

Digga sig lite!

Digga sig lite mer!

Mot slutet av dagen blev det glass.

Det var TV-dag, så vi tog oss lite vatten och ballonger

Det var dagen det! Vi hade tur med vädret och allt var jättebra! Tror flickorna
tyckte det var kul.


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Kristin

Vilken fin dag ni hade...kul att se bilder.

Kram

2009-05-17 @ 15:52:56

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback