Vasaloppet 2010


2009-03-12 @ 21:14:07


Vi har bestämt att vi skall åka Vasaloppet 2010. Vi på jobbet. Några anmälde sig att åka skidor. Sa dom på mötet förra veckan i alla fall. Om ett år får vi väl se vad dom tycker. =)

Igår bokade jag 4 olika stugor. Som vi ska ha om ett år drygt. Känns lite knas. Tänk om vi inte vill åka Stafetten vecka nio nästa år?? Nåja. Vi ska bara ha 2 stugor, men det kan ju vara så att vi inte blir 20 så jag bokade några för typ 16 oxå.

Inte alla ville åka skidor. Många ville förståss hejja på och servera blåbärssoppa och sånt där. Men det sätter jag stopp för.


Det är juh för jösse namn jag som är KOORDINATORN här!!!

Alltså ska jag boka boende, buss, ordna med blåbärssoppor och muggar, se till att vi blir anmälda, att vi får käk, att alla kommer i tid osv osv.

Inte fan ska jag åka några skidor inte! Jag är juh redan fullsketen med jobb i ett helt år framöver och kommer vara utarbetad lagom till Stafetten går av stapeln.

Dom andra kommer juh att ha massor av energi till stafetten. Dom har juh bara tänkt på att dom ska åka, men inget gjort. =)


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback