Cysta...


2009-03-27 @ 15:55:35


Doktorerna (tre stycken) var inte till 100 säkra på vad Nathalie har för fel på benet, men till 99% tror de att hon har -har haft- Bakers Cysta på baksidan av benet.
Man kan enkelt förklara Bakers cysta som att slemsäcken i knäet blir svullet, den svullnar upp och blir stor som en fingerspets på baksidan av knäet. Cystan kan även brista och då svullnar nedre delen av benet. (mer finns att läsa här).

Det kommer -förmodligen- att läka ut av sig själv, men vi skulle återkomma om det inte gett sig inom två veckor.

Så jag hoppas det är "bara" detta och inget annat....

Läkarna på USÖ har varit kanon!! Både på barnakuten och på Barnavdelnlingen!!!!



Men ingen jumpa på på två veckor utan det är vila som gäller. Lilla tjejjen.


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Kristin

vad skönt att få veta vad det är för något. Hoppas hon slipper få tillbaka detta sen.

kram

2009-03-27 @ 16:06:51
Postat av: Frida

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

Svar: Jamen hej. Det var ju trevligt =)
RiJo

2012-03-19 @ 01:00:39
URL: http://hemförsäkringidag.se

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback