:..Sova..:


2009-06-16 @ 22:18:34


Nu ska jag sova. Eller ja, försöka... Jag hatar att sova!!! För jag sover aldrig känns det som =/.

 Inatt har jag snurrat och snurrat. Är det fullmåne?? Har visst lagt ett fullmåneschema en gång här på bloggen, men det orkar jag inte leta efter nu.... Nåväl, skulle behöva sömntabletter, men jag tänker inte fixa det. Jag är juh lixom av typen jag-dör-hellre-än-att-ta-alvedon-eller-ipren-om-jag-inte-måste!! Hur ska jag då kunna trycka i mig sömntabletter??? Nejtack!
 Det jag provat -och som kanske, eventuellt, möjligen fungerade- var dom där Valerina natt, eller vad dom nu heter...
Johannesört är det i. Kanske är det psyket som säger och gör att det fungerar, jag vet inte. Men, men.

Nu är det en ny kväll och jag ska upp och brottas i sängen med sömnen. BLÄ!


Gonatt och kram! Ska dricka vatten. Sånt där som jag kokat... inte ur kranen. Eller, om jag vill ha lite diarre och magsjuka så kanske jag skulle dricka litervis... hehe......


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Patricia

Hoppas du fick sova gott.

Ha nu en riktigt god midsommarhelg!

// Kram

2009-06-17 @ 07:17:01
URL: http://patriciab.bloggagratis.se
Postat av: Kristin

Hoppas du kunde sova lite, Jag kan sova men får inte istället, inatt var han extra gnällig Noel.

Prova de där Valerina natt så du komer till ro.

Kram

2009-06-17 @ 08:22:14
Postat av: Syster

Ett glas vin framåt kvällskröken brukar ju hjälpa... Kan man unna sig ibland :) Sover oxå apdåligt...tror det är ljuset...

Ha det bäst syster yster. Kram!

2009-06-17 @ 15:08:36
Postat av: Syster

Men gud..! Glömde ju det viktigaste av allt!

Köp en SPIKMATTA! Man somnar som en liten bebis när man legat 20 min..Väl investerade pengar!

2009-06-17 @ 15:10:33

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback