:..Porslinsblomma..:


2009-07-02 @ 21:06:42


Har fått en porslinsblomma av min pappas fru. (Nej, inte min mamma. Jag har en sån där modern familj du vet: mamma här och farfarar där osv osv....)

Hursomhelst, moderblomman är över 30 år gammal tror jag. Idag upptäckte jag detta:





Visst är den fin??


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Syster

Japp, den var fin den! Vet du..jag tycker verkligen att du ska skaffa Facebook, tror att det kan vara nåt för dig! Jag är heeelt fast och det är så skoj. Kom igen nu syrran!

2009-07-02 @ 21:22:07
Postat av: Syster

Du måste ju svara på kommentarerna, annars e det ju inge skoj :( Dumma dig!

2009-07-04 @ 19:29:48
Postat av: Rijo

Men UJJ syrran! Förlåt!! Försöker svara då och då... =) Är liiite dålig på det, ska bättra mig ok???

Näee, inge facebook för mig! Var hittar jag dig där?? Kramen

2009-07-04 @ 21:14:27
URL: http://rijo.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback