Se in i framtiden


2009-01-16 @ 16:53:45


Ja, det är inget nytt för mig men ibland så blir jag förvånad själv.

Igår kväll tänkte jag - Joline får feber inatt. Men shit var fick jag det ifrån????

01.30 cirka så hör jag hur hon andas knasigt och gnäller på ett anorlunda sätt. Jag måste resa mig upp och kolla henne.

Hon är skållhet.

Hade nog 40 i feber.


Precis som jag visste tidigare....



Creapy...


Så efter att fått sova typ 3 timmar går jag till jobbet. Har huvudvärk hela dagen för jag är aptrött.
Pappa Johan kommer hem vid halv sju, efter att ha jobbat hela natten och varit vaken från typ 16 igår. Han får sova dryga 1½ timma innan Joline vaknar.

Ikväll ska Nathalie sova hos farmor.

Typiskt.


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback