Missat nåt??


2009-01-26 @ 18:11:10


Idag bad en kollega mig att hämta en kartong med pärmar på ett annat företag. (Jag är juh administrator, så sånt hör ju till mitt jobb).
Men. Jag har cykel. Inte bil.

Så jag får låna en kollegas lilla svarta automatbil. DJEEZUUZ! Det var inte igår jag körde en sån bil inte. Dessutom var den lilla skiten intryckt längst ned och in på en parkeringsruta. Jag kom knappt fram då det var smalt, trångt och en och annan trappa samt jättelång kombi fanns i min väg. Men jag lyckades låta bli att skrapa lacken... Piuh!

Men sen så sa en annan kollega att när hon anställdes så var kravet egen bil...


Har jag missat nåt??

Måste nog läsa mitt anställningsavtal. Igen.

Ja just ja. "Kartongen" innehöll en ungefär 2 dm hög med papper.....


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback