Min lördag!


2009-01-24 @ 20:23:46


Fick sovmorgon till 8.30, det var skönt ska jag säga dig! =)

Var till Prix och strosade och kom ut 600 spänn fattigare... (jaja, inte Prix, men det kommer alltid heta så även om det nu är ett Coop Forum).

Fyndade kläder till Joline för typ 24 spänn. En deo till mig. Lite mat. Några blommor till jobbet. Toapapper. Typ det.

Har bytt glödlampor i två lampor, så nu ser man på övervåningen.

Har röjt genom två gamla kartonger efter köksbytet... Slängt en del och ska behålla en del. Fan va mycket skit man spar på. Varför????

Joline och jag har dushat.

Har varit och köpt -ÄNTLIGEN-en hylla till alla shampoflaskor att ha i dushen. 165 spänn. Sjukt...

Insett att helgen är oftast för kort för att hinna det man vill...


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback