Shlagerschema


2009-02-07 @ 21:44:32


Du som inte orkar surfa på svt.se kan komma tillbaka hit och läsa schemat:

Alla deltävlingar sänds i SVT1 kl 20.00 på lördagar.

Deltävling 1: lörd 7 feb 2009 i Scandinavium, Göteborg
1. Nina Söderquist | Tick Tock
2. Jonathan Fagerlund | Welcome To My Life
3. Shirley Clamp | Med hjärtat fyllt av ljus
4. Scotts | Jag tror på oss
5. Emilia | You're My World
Vinnare
6. Alcazar | Stay The Night Vinnare
7. Caroline af Ugglas | Snälla, snälla
8. Marie Serneholt | Disconnect Me
Deltävling 2: lörd 14 feb 2009 i Skellefteå Kraft Arena, Skellefteå
1. Lili & Susie | Show Me Heaven
2. Lasse Lindh & Bandet | Jag ska slåss i dina kvarter
3. Jennifer Brown | Never Been Here Before
4. H.E.A.T | 1000 Miles
Vinnare
5. Markoolio | Kärlekssång från mig
6. Amy Diamond | It's My Life
7. Cookies n Beans | What If
8. Måns Zelmerlöw | Hope & Glory
Vinnare
Deltävling 3: lörd 21 feb 2009 i Ejendals Arena, Leksand
1. Velvet | The Queen
2. Rigo & The Topaz Sound feat. Red Fox | I Got You
3. Molly Sandén | Så vill stjärnorna
4. E.M.D | Baby Goodbye
5. Mikael Rickfors | Du vinner över mig!
6. Maja Gullstrand | Här för mig själv
7. Sofia | Alla
8. BWO | You're Not Alone
Deltävling 4: lörd 28 feb 2009 i Malmö Arena, Malmö
1. Agnes | Love Love Love
2. Star Pilots | Higher
3. Susanne Alfvengren | Du är älskad där du går
4. Anna Sahlene & Maria Haukaas Stroeng | Killing Me Tenderly
5. Thorleifs | Sweet Kissin' In The Moonlight
6. Sarah Dawn Finer | Moving On
7. Next 3 | Esta Noche
8. Malena Ernman | La Voix

Andra chansen: lörd 7 mars 2009 i Himmelstalundshallen, Norrköping

Final: lörd 14 mars 2009 i Globen, Stockholm


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback