Renovering igen


2009-02-26 @ 20:01:28


Så, nu är vi snart klara med nedflyttningen av datorerna. Det är bara bokhyllan kvar att tömma på skit och sen fylla upp igen med allt som man måste behålla....
Sen ska förståss allt skit kastas och sen så ska det bestämmas vilket rum vi skall och vilket som lillhjärtat ska ha...

SEN, så ska vi då måla/tapetsera om rummen utefter ovan val är gjorda. Och SEN, så ska Jolines rum inredas... WOHOOO!!!! Jag har spjälsäng och gardiner... Thats it.
Nåja, lite gossedjur och huvudet fullt av "såhär vill jag det ska se ut", ungefär, kanske.... Det blir nog vitt med rosa inslag om jag får tycka. Ev lite väggmålningar/fondvägg. Lite vita hyllor, Lack kanske från Ikea, och vita tavellister från samma butik.
Sen är det nog en Bukowskinalle-hylla i min hjärna.... Och några söta tavlor. Och nåt litet bord med stolar att sitta vid...


Fy så roligt det kommer bli!!!!


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Sandrah

Du.. kan man inte nå dig på något annat vis än här? Hade ju vart kul att ses någon gång.. dessutom har jag dina böcker än ;D

2009-02-26 @ 20:19:37
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hello på dig 1

Såg att du varit inne på min gamla blogg.. jag har flyttat och finns på den här nu för tiden, det hände lite tråkigheter !

Hoppas att allt är bra.. ha det gott !

Marie S :)

2009-02-26 @ 21:28:04
URL: http://svedenholm.blogspot.com
Postat av: Kristin

låter jätte fint...vad spännande att få göra så fint till barnen

2009-02-27 @ 16:05:56

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback