Ojj, va det var snöigt idag!


2009-02-08 @ 18:52:41


Tog förståss inga kort =(, men jag fick lixom skotta fram bilen... Det var nog över en decimeter snö på den och på alla rutor =D.
Jag och Joline bjöd in oss till Anja och Filippa på fika/lekstund. Pappa Dan var hemma med, men han skottade mest, hihi.

På vägen dit så var det typ en bil på vägen. Min.

Men så var det oxå snö ÖVERALLT!!! De stora vägarna var plogade, men när jag sen skulle in på en mindre så gällde det att ta sats för att komma över vallen lixom. Men det gick! Anja sa att jag var typ den enda som var wild and crazy nog att ge mig ut på vägarna denna söndagsförmiddag.... =)

But I made it! Kom både dit och hem utan blessyrer!


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Jupp

Vi var oxå ute... uppe på din trapp och vände.



och vi knackade försiktigt.... men det var ingen som öppnade... snopet

2009-02-08 @ 19:21:10
URL: http://veochvett.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nejdå själv tog jag bilen till Ö-bo kl 08,00 i morse då var det knappt plogat på stora vägen.

Hemskt var det att köra dit.

2009-02-08 @ 19:33:37

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback