Ännu en utamaning:


2009-02-14 @ 21:52:58


Blivit utmanad av Sandrah.

1. Säg tre ställen på Internet du oftast besöker? favoritbloggar, familjeliv,

2. Sjunger du hemma eller i duschen? Sjunger överallt =) Fråga min kollega....

3. Kan du spela något instrument, vad? Nopp! Spelar bara musik... haha

4. Hur mycket tid lägger du ned på bloggande per dag ungefär? Kanske en timma

5. Vilken "kändis" läser eller har du läst mest av som bloggar? Förut läste jag Uggla

6. Någon känd person du anser vara sympatisk och trevlig, en favorit? Näe inte ovan nämnd

7. Alla samlar på något, vad samlar du på? Inget speciellt tror jag

8. Du måste välja - är du en mes eller en tuffing? Måste välja? Näe, jag är nog lite av båda!

9. Humor är roligt (?), nämn någon du gärna ser eller lyssnar på, TV, film? Björn Gustavsson. Sen tog fantasin slut...

10. Nämn ett intresse du har som är lite annorlunda eller udda? Näe. Jag är helt vanlig, fotar och gör smycken

Jag utmanar:
De av mina läsare som känner för att haka på =D


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback