:..Madicken eller???..:


2009-08-22 @ 17:04:44


Hmmm... Nu trodde juh vi att vi hade fått en liten Lotta på Bråkmakargatan här i vår familj när Joline anlände =). MEN.

Idag var det visst en Madicken..... Joline kom och pekade på näsan att det var nåt pääps där. Jag såg inget men vis av erfarenhet (ja, 1 gång tidigare tror jag...), så frågade jag om det var skräp? Jaa, sa hon och pekade på näsan.
Jag stoppade in fingret -nageln- och hör att det skrapar... Joho. Nåt är där. Och det är inte snor.


Tar med ungen in i badrummet och tar fram en pincett samtidigt som jag ber henne att "fnysa" ordentligt. Hon fnyser och frustar. Inget kommer ut.

In med pincetten och knip ihop.


Ut kommer ett vackert RUSSIN. Tadaaa!!!!


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback