:.Färdigt..:


2009-08-17 @ 20:52:36


Nu har vi bowlat färdigt!! Ja. Johan vann om du måste veta.... =/ Men jag var inte sååå himla långt efter. Och Nathalie gjorde riktigt bra ifrån sig! Slog mig tom.... =(

På hemvägen tog vi med oss Sibylla-burgare. Där på Sibyllan mötte vi en gammal vän till mig! Gud så kul att se henne! Vi höll ihop imånga år när vi var yngre och bodde grannar. Sen kom vi ifrån varann lite =(. Sånt händer.
Hon hade sin "nya" kille med sig. Nåja, 11 månader hade de hållt ihop, nytt för oss. =D. Han verkade jättetrevlig. Hoppas de håller ihop!!! Vi lovade att ses snart. Så. Jag har redan sms:at!!!


Kram där ute, snart ska jag lägga mig tror jag.


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback