..Dagen idag..:


2009-08-02 @ 22:22:59


Idag har vi Ä N T L I G E N fått klart framsidan. Vad gäller fönsterbyte och nymålning...

Såhär såg det ut igår. Ikväll har jag inte tagit nån bild, men föreställ dig att allt är borta utom "björkbornstrappan" av exklusiva trall... =)

Vi hann även med att måla klart ena kortsidan. Rullade dit byggställningen och Johan målade överst och jag nederst. Blev så jäkla snyggt! Givetvis har jag inte fotat det heller. Men en helt vanlig vägg kanske inte är så himla intressant... ?

Så här ser man ut när man hjälper mamma och pappa att bygga och renovera:


Mitti allt var man juh tvungen att fika lite:


Avslutar med en liten grimasbild på mitt minsta lilla hjärta:


Hejsvejs där ute på er!


Förresten: Ge mig ett bra presentförslag som passar ett kalas med två juliblarer:
En fyller 55
Den andra 60
Och de har 20-årig bröllopsdag oxå i samma veva....


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback