Kul


2008-09-03 @ 22:47:32


Efter mitt utbrott nyss (se inlägget nedan...) så kommer här lite humor. Detta är vad det kan stå i just DIN journal:

Patienten har ofta svårt att hålla sig på after skit
Under fjällvandringen använde patienten tubsockor i kaffet.
Patienten arbetar som syokonsulent men är annars frisk.
Patienten fick mitt hemnummer. Hennes man ar svart sjuk.
Städare på förskola inlagd för magproblem. Kröp omkring under klädkrokarna i korridorer och kastade upp kläder tidigare på dagen.
Körde över patienten då hon krävde en rejäl bil-aga till journalen.
Då patienten numera är död hör hon inte längre vad jag säger.
Inkommer med ambulans efter att ha blivit sparkad av en annan häst.
Har nu fått rullstol och ämnar åka till Norrköping med denna.
Har tappat knät två gånger utan att han ens vet vad det är för fel.
Patienten har varit deprimerad ända sedan hon började träffa mig 1989.
Söker för fästingbett i huvudet. Huvudet borttages med pincett.
Hon dog efter en månad redan.
Patienten säger sig ha ont i höger hjärta, med utstrålningar till vänster stortå på högerarmen.


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback