Badrummet - Senaste...


2008-09-14 @ 09:28:58


Sådär! Här är de senaste bilderna.


Lager ett skall strykas i hela badrummet. Fuktspärr heter det visst...

Äckligt.... =)

Nu är alla muffar runt brunnar och sånt ditlagt. Dax för nästa lager.

Tätskikt 1 heter det och det var rosa!!

Här är tätskikt 2 lagt. Och det var vitt... Sen ser ni klinkersen och hur vi tänkt lägga den.

*harkel*... Mitt i allt så ska vi ju byta panel & isolera... Måste ned med gamla smala "lockpinnar" och sätta regel... Det var ju soligt!!! =D

*harkel 2*. Sen så måste vi ju byta alla fönster, så det gjorde vi igår på den väggen vi börjat isolera... Solen sken ju!! =D

Så. Nu kommer det inga mer bilder från renoveringen idag, men eftersom det är tidig (??) morron, så kommer det hända en del idag. Tror det blir kakelsättning i dag... Fast det hjälper ju inte jag till med... =)


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Sandra

Vad spännande...hoppas på att få se före och efter bilder när det är klart :)

2008-09-14 @ 20:45:29
URL: http://jagochminfamilj.blogspot.com
Postat av: Johanna

Hej..



Johanna heter jag och har fastnat för din blogg så jag kollar in då och då... dels är jeg enormt nyfiken på renoveringen...och de fina fotografierna...

Mvh johanna

2008-09-14 @ 22:00:44
Postat av: Ritha

Hej Johanna. Har du ingen blogg? Synd, för annars kunde jag hälsa på dig där. Va glad jag blir att du gillar min blogg ler brett. Hoppas du kommer tillbaka och skriver nån liten hälsning! Kram

2008-09-14 @ 22:11:51
URL: http://rijo.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback