Att sova, eller inte sova. Det är frågan!


2008-09-30 @ 08:33:47


Suck.

Jaa. Undrar just hur jag sov innan lillskruttan kom till världen... Ja, de sista veckorna innan förlossningen sov jag ju tre timmar per natt, men lite för det då.... Suck.

Nu är hon förjäklig det lilla trollet!! Inatt tror jag att hon hållt mig vaken mellan 1 och 5. Nåja, hon somnade ju om då och då, men för mig så tar det ju ett tag att somna om, så jag fick vara vaken läääänge.... suck.
Undrar just när hon ska sluta med det här. Jag ska börja jobba på måndag och känner att jag måste lägga mig vid åtta för att kunna orka ta mig till jobbet och orka jobba.

Det går väl över.



Tell me when.


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Härligheter enligt Erika

Hej!!!

Jag hittar inte tävlingen någonstans, var är den?

Erika

2008-09-30 @ 09:34:15
URL: http://www.metrobloggen.se/harligheter

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback