1 vecka kvar!!!


2008-09-29 @ 10:26:05


Idag govänner, är det bara en vecka till som jag är mammaledig. Fy så trist!! Vill ju vara hemma hela livet med min lilla skrutta..... =) Men det går ju inte....
Ska bli kul att börja jobba med på sitt sätt, äta matlåda själv och umgås med vuxna mycket mer än nu. =)

Och givetvis kommer denna sista vecka gå fort som fan!!!


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Marina

Var glad du som iaf har en vecka kvar, jag har bara två dagar :-(.

2008-09-29 @ 10:33:36
URL: http://tinni78.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Hej..

Såg att det vart dagmamma för Joline, vart vart det ngn stans? Tyra är ju oxå på dagmamma så tråkigt för att det finns bara stora barn, då från 4 år och uppåt..

Sj är jag mammaledig tom Ons sen börjar allvaret här med, hihi..



Alexandra...

2008-09-29 @ 12:08:47
URL: http://alexandratyra.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback