Ny gavel!!


2008-10-17 @ 17:14:39


Inte sänggavel, utan gavel på vårt hus. Se, så här ser det ut nu!!! Hiiimmmmlllla snyggt om jag får säga. Det blir lixom ett helt annat hus ju! Ni ser ju den gamla fasaden till vänster. (urk!!)
Fasaden är Äggskal och det grå får jag be att återkomma med namnet på.... =D



Och eftersom vi är klara med ena gaveln, så kom min söta bror igår och flyttade ställningen till andra sidan. Ja, Johan hjälpte ju till. Jag gjorde en hel del annat under tiden...
(hämtade linsvätska, körde brorsonen till scouterna, handlade, hämtade barnen, gjorde mat...)

Så nu är fönstret i Nathalies rum oxå bytt. Vardagsrummet här tog Johan igår utan byggställningen.

Sen följer ju en annan kul grejj med att byta fasad. JAG får måla utav helvete i källaren varje kväll...... Så, min snälla sambo har just lastat av en hel kärra med virke åt mig att måla. Och en ny 10-liters grundfärg.... Snäll han e´!!!

Tror ni det ska bli skönt när vi är klara, så vi kan S T O R S T Ä D A  hela huset.....


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Marie

Vad fint det blir, han är duktig din Johan och du också, det är jobbigt och enformigt att måla brädor.

Ha en trevlig helg !

2008-10-17 @ 18:59:58
URL: http://miaskampochliv.blogspot.com
Postat av: Anna-Karin

gud vad snyggt!!!!

2008-10-18 @ 14:49:49
URL: http://annakay.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback