Jag är huk...


2008-11-26 @ 19:26:15


Lite snorig
Förkyld lixom
Ont i halsen har jag med
Snoren rinner igen känner jag
Måste snyta mig
Ujj. Har jag feber???
Snörvel.
Näe, inbillning med febern
Men huvudvärk då?
Jo.
Måste ta en alvedon


Tyck liiite synd om mig... =(

Attjo
Attjo


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Jupp

Får mig att tänka på en historia:



Här är den i MYCKET förkortad version, för jag ska krypa ner i soffan under en filt och tycka synd om mig för jag är med huk.



... nä.. orkade inte, tar den i morgon. För jag är huk. och tycker synd om dig! ;-)

2008-11-26 @ 19:35:40
Postat av: Marina

Stackare, ta alvedon och sov lite så kommer det kännas mycket bättre när du vaknar.

//Marina

2008-11-26 @ 22:19:03
URL: http://tinni78.blogspot.com
Postat av: Linda

Du är inte sjuk, bara inbilning förstår du... ;)

2008-11-26 @ 22:33:47
URL: http://lillalo.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback