Fler som är huka...


2008-11-27 @ 09:18:26


Jupp känner sig lite krasslig försökte hon nog berätta igår när hon la en kommentar hos mig.... Tycker synd om dig hjärtat!

Min lilla älskling är huk hon med. Måste hem vid halv ett o vabba. Hon är hostig och snorig hon med. Nyser lite som mamma. Ingen feber. Än.
Tycker synd om dig med älskling!

Är glad att det inte är magsjukan eller riktiga influensan ialla fall!!!!! =-)


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Jupp

Får mig att tänka på en sång....



uuuubidooo vill ju va som du uuuuu, vill snora som du, hosta som du uuuuuuuu. Det vill jag nu uuuu....



;-)



Jag är fortfarande huk... men ska ut och trotsa blåsten iallafall. Måste ju passa på att sprida bakterierna så mycket som möjligt, ju!

2008-11-27 @ 09:41:38

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback