Vet inte mammor allt????


2008-05-29 @ 21:54:18


Jessica min raring, sa på gräsmattan idag när min Joline välte omkull, att - OJJ, va man ser tänderna i överkäken!!

Vadå????!????

Hon har inga tänder DÄR!! Bara i nederkäken, för där finns minsann 3 st.
Dom biter hon mig på hakan med, så det så! *ajj*

Jopp, efter lite mer vältning på ungen, så skådar mitt norra öga vitt där i tandköttet i överkäken! 
Och det som var ännu mer dumt, var - förutom att jag hade missat det totalt - att det var TRE (3) tänder på väg.
Men va fan!!

Är jag helt jävla off eller??? Jag är ju med den lilla mysungen hela dagarna och detta har jag missat!! *skakar på huvudet*

Är det nåt mer jag missat???


Jessica??


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback