Tisdagstema Baksida


2008-05-13 @ 20:25:01


Attans. Det var svårt.

Men jag kom på en baksida som jag gillar väldigt mycket. Nej, inte min egen. =D och Näe, inte min sambos (jo, men inte här)....

Utan min älskade MOBIL!! Den är gammal som gatan men fortfarande snygg & hel.
Den kan inte ta emot mms, det går inte att fota med den och ingen bluetoth finns det heller.... *flin*.

Tur att jag kan ringa ut, bli nådd och skicka sms......  Så sååå himla kass är den ju inte...



Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Victoria

Hej! Kul att du tittat in hos mig!



Min mobil är också gammal som gatan, men jag är så vuxen nu host hrmm så jag behöver inte en massa flashiga funktioner...



Ha en bra dag!

2008-05-14 @ 15:03:05
URL: http://vickanonline.blogg.se/
Postat av: Ritha

Hostar oxå... Behöver inte en massa flashiga saker.... Vuxen som man är. =) Men kanske en kamera ialla fall??? ler stort

2008-05-14 @ 21:51:16

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback