Långt som f*n & gå!


2008-05-29 @ 21:44:41


2 dagar i rad nu har jag gått långt som f*n!!!

Igår knatade jag till Anja min vän. Det tog 45 minuter i SNABB takt!!! Jag fick juice, kaffe och macka när jag kom dit. Såååå underbart!! För att inte tala om hur underbart det var att träffa henne och Filippa!!! Tjejjerna lekte så fint så! Och det var underbart väder, blå himmel och sol. Jag var lixom lite röd sen framåt kvällningen.... =D (todäää!!)

Idag, så fick jag spel och frågade Jessica om hon och hennes Joline skulle med och gå Högåsen runt. En liten nätt tripp på gissningsvis 1 mil, kanske mer. Det var mer än 6 kilometer i alla fall, för den skylten såg vi, läste vi, rasade vi förbi!!! Och då hade vi gått lääänge vill jag lova!!! *flin*

Gissa om vi var lite lätt möra när vi kom fram till civilisationen igen och dök in på Konsum. Där belönade vi oss med en varsin Magnum Mandel (najjs) och sen shoppade vi i fiskbilen. Det blev hård macka med vitlöksmakrill hemma hos mig på gräset, med töserna på bete! Supermysigt!!

Nu har jag ont i tårna och i hålfoten. Hoppas jag orkar gå i morron eller om träningsvärken från igår glider in.... =(

Imorron tar jag nog paus från lång-snabb-promenader, men på lördag vet man aldrig vad som händer!! Right Jessica??

Hade ju kameran med på turen idag oxå, bilder kommer senare !!!!! Check in later dude!!!


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback