Gud va jobbigt!!!


2008-05-16 @ 22:01:20


I morron lördag drar vi igång med renoveringen av badrummet. *harkel*. JOHAN kommer att göra det mesta, precis som med köket. Han är så underbar denna mannen!! Jag är oxå underbar om jag får skryta, för jag tar hand om allt annat nästan, när han renoverar. Det är inte så illa det heller tycker jag själv =).

Nu ska vi "bara" köpa alla inredningsdetaljer..... Och enas om vad vi vill ha. Nära eniga är vi faktiskt. Iallafall JAG är enig!!! =)



Tillkommer gör lite inredningsdetaljer, såsom burkar och lampa över spegeln mm. Har inte hittat det jag vill ha än (hör så eniga vi är...).


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Syster

Att ni orkar! Men med alla projekt ni skulle genomföra innan sommaren är slut så är det väl bara att tuta o köra :) Hälsa Johan o resten av familjen!

2008-05-17 @ 10:24:14
Postat av: Indra

Tack så mycket. Ser att ni är i renoveringstagen Ni med...vi är snart klara tack och lov. Eller Micke är snart klar haha. Men jag har hjälpt till så mycket jag har kunnat och det är ju som du skriver, massor med annat man måste göra. Och all planering innan som jag! har gjort tär ju på krafterna. Ha det så bra...

2008-05-17 @ 13:04:39
URL: http://gobisen.blogg.se/
Postat av: Linda

Blir nog kalas fint!!

2008-05-19 @ 07:59:22
URL: http://lindamagnus.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback