Stormsteg


2008-03-26 @ 21:50:26


Ja, med stormsteg närmar sig imorron. Då ska jag ÄNTLIGEN börja min fotokurs!!! Som jag har väntat.....
Håller er ajour. Promise.

Det enda problemet jag har, är att jag måste "låna ut" lillflisan..... vi har inte "lånat in" någon barnvakt förut, så jag är extra nervös. Farmor kommer hem till oss och ser efter henne. Jag är ju inte långt bort. Jag kan ju åka hem om det krisar. Näe, just. Jessica kör.

Skit i det.

Jag tar väl hennes bil så får nån annan på kursen köra hem henne till mig så hon får ta sin bil med sig hem till sig *flin*. Joline älskar sin mamma. Det är oftast bara mamma som duger.

Farmor kommer absolut inte duga. Har jag bestämt.

Läs med  i morron kväll.... Så får ni se... eh....


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Jupp

Ärsch, jag kan gå hem om det krisar! :-)

Bara du låter bli att backa in i Johans bil när du kommer hem... för då blir han nog arg på både dig och mig! *fnissar så jag får ont i magen*

2008-03-27 @ 08:11:05
URL: http://veochvett.blogg.se
Postat av: Ritha

Du e en shysst poolare du. Ska inte backa in i bilen, promise! =) Din man blir väl oxå arg då kan jag tro..

2008-03-27 @ 09:15:23
URL: http://rijo.blogg.se

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback