Listan minskar (och dammråttorna oxå)


2008-03-21 @ 20:41:55


Efter en tids renovering (exakt 49 dagar för dig som är intresserad) så har vi nu tömt hela nedervåningen. Ja, alltså på det som inte ska va kvar, muhaaa.
Nu har vi fått tillbaka vår nedervåning! Jihaa! Efter röjjning och dammsugning så har sambobambon skurat golvet så det skiner (då låg jag i sängen och vilade med lilla dottern, hihi).
Köksbordet har återfått sin plats i köket och där har vi suttit flera gånger idag. Kaffepaus och matning av Joline. =)
Jag har tillochmed gått runt med disktrasan och dammat. Hujeda mig hur det såg ut!! Mattorna har jag skakat oxå.
Imorron ska jag byta gardiner och snitsa till det lite mer.

Även fast det är långfredag, så har trottjänaren Cheapy öppet =D. Där har dom tak- och golvlister som vi ville ha. Så där var vi och shoppade idag. Johan håller på att sätta upp dom nu.

Bordet skall skruvas ihop igen och in i köket.
Tak- & Golvlister - På G
Smygar i fönstren
Fönsterfoder
Elementskydd
Blombräda - Slut i affären givetvis...
Nåt på väggarna - Har inte bestämt vad än...
Gardiner - Så småningom...


Fy fan va jag är nöjd.


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback