Längtar


2008-03-17 @ 19:13:39


Nu längtar jag till onsdag. Då ska jag börja gå en fotokurs. Äntligen!!!
Alltsedan jag fick Nathalie för över 11 år sen, så har en fotokurs funnits i min "framtidsryggsäck". Och nu äntligen, ska jag gå den!! Hoppas den ger mig det jag vill ha, blandannat:
Hur fungerar kameran?
Hur tar man bra kort?
Slutartider?
Att tänka på
Och en massa annat trix och tips.
 Kan lite granna, men låååångtifrån allt....

Återkommer säkert med info om hur det går!!! Kanske kan jag lära dig nåt som är här och läser??? *ler*


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: *elina*

Tack så mkt ! :) aa minnet e itne alltid o lita på haha du har också en väldigt söt liten tjej, stora fina ögon :D trodde inte du att din dotter kommer krypa ? ja trodde inte nea skulle krypa för hon hatar o ligga på magen men nu sätter hon sig på alla fyra så nu väntar vi bara på stegen ;P

2008-03-18 @ 08:00:20
URL: http://bessneaolivia.webblogg.se

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback