Barnvakten och kurs


2008-03-27 @ 20:17:24


Så. Nu är kursen över. Och barnvakten Farmor har åkt hem. Med lite öronont... =D

Joline skrek som en gast i tio minuter, tills hon närapå spydde. Farmor sa - Näe, nu ringer vi mamma, såhär kan det inte va!!!
Nathalie sa - Såhär brukar hon göra ibland och tar Joline och går med henne upp i trappan och ned igen några gånger. Vips. Sov som en stock.

Kraken. Ja, jag alltså *flinar*. Jag tittade på mobilen (ljudlöst på) flera gånger, för det kändes verkligen som om Joline behövde sin mamma vid ett tillfälle. Det var nog då.

Tack Jessica för att du körde hem Farmor och Nathalie, så jag slapp dra upp lilla skorpan ur nattsömnen. Du är en ängel sänd till mig. *ler glatt*

Kursen var kanon! Minns ingenting.... *flin*


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Jessica

Nomas problemas! :-) Klart snuttan ska sova, och jag hade ju ändå bilen ute! *brum brum*

Tack för ditt sällskap, det var ju kul ju! Längtar redan till nästa vecka!

Här hade det varit cool-lungt föresten - du ska veta att det svider i mammahjärtat att de klarar sig utan mig! ;-)

2008-03-27 @ 21:15:40
URL: http://veochvett.blogg.se

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback