Nu har Johan hittat passionen igen...


2008-06-22 @ 21:09:47


Mja. Inte på vad ni tror . Snuskhumrar! ;)  Den passionen har han redan, fniss!

Näe, passionen för att vilja orka fortsätta med renoveringen av badrummet! Jag har inte pressat honom, utan när han sagt: Gud va lat jag är, så har jag sagt - Näe, du vilar efter köksrenoveringen bara.
Men sista veckan har jag ändrat mig och sagt - Ja. Dax att jobba gube lilla! =D
 
Badrummet tömt,                                   Rengörning av dushkabinen...
dushen flyttad till tvättstugan
 
Lite städgrejjer..... avlopp U know....     Hjälpredan i full gång!!!

To Be Continued......


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Jupp

You little slavdrivare där ;-)



Det behövs en redig Wii kväll med ett par bärs så ska du se att J jobbar så kaklet flyger! Jag ställer upp! :-)

2008-06-22 @ 21:30:32
URL: http://veochvett.blogg.se/
Postat av: Ritha

YOU are invited!!! Eh. Kan vi ta det när badrummet e klart??? Liiiite mycket prylar här.. Kan iof möblera om, flytta runt lite, ställa i källarn osv.. .Vi e van... haha!

2008-06-22 @ 21:44:53
URL: http://rijo.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback