Nu börjar listan ta form...


2008-06-28 @ 09:17:32


Vi ska ju på semester till Gotland.

Alltså måste man ha en lista på vad som ska med. Som alltid.

Började på den nu, i Word. (Ser vad det står då, haha!). Den börjar bli lång.... redan...

Varför är det alltid så mycket som ska med? Ja, jo. Två veckor är en liten tid och klart man ska ha med sig en del, men oftast för mycket. Förra året tror jag inte jag använde ens en tredjedel av de kläder jag tog med...=D.
Kan jag ta med mindre i år då tro?? Skulle inte tro det hörrö! Då kan det ju bli panik ju. *flin*

Nu har vi ju Joline oxå, hennes första husvagnssemester och med en nervös mamma.... Undrar hur det kommer gå??

Har datorn med och vi har skaffat mobilt internet, så jag kommer förhoppningsvis att kunna blogga, puih!! =)


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Nathalie

skulle inte tro att du får sitta & blogga hela tiden





kram Nathalie

2008-06-28 @ 13:48:30
Postat av: Ritha

Gumman, älskling! Mamma ska inte sitta såååå mycket. Promise!!! =)

Love You!!!!

2008-06-28 @ 13:55:35
URL: http://rijo.blogg.se/
Postat av: kikka

jag gillar listor jag med .. men mitt fel jag gör med dom är jag skriver dom hur vra som helst sen .. hamnar dom någonstans så jag ej hittar dom .. ...



så jag har peridovis skrivit listor/kom ihåg i words sen har jag den som skrivbord på laptopen



2008-06-29 @ 10:20:33

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback