Min moster är Konstnär


2008-06-26 @ 15:05:38


Idag har jag hälsat på min moster Yvonne och hennes man Curt. De bor i en sekelskiftsvilla (säger man så när den är byggd 1900 prick??) med en underbar tomt. Tyvärr hade jag inte kameran med mig, men nästa gång kanske =).
Yvonne är konstnär. Har pluggat på konstfack och pluggat i norra Sverige för att få examen och bli bildlärare, vilket hon själklart jobbar som idag. Ateljen den har hon hemma ovanpå garaget och den är fantastiskt att se! Jag blir så avundsjuk... Vill ha min egen pysselatelje jag med. =)

Hennes hemsida Yvonneart finns här, om du vill kika och se vad hon kan och har för konst. Självklart kan du kontakta henne och få köpa konsten om du blir kär i nåt alster som hon har.

Kram goa Moster!!


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Ellie

Är Yvonne din moster? Då är vi nästan släkt jue :) Hennes syster Pernilla är gift med min morbror :)

2008-06-26 @ 23:36:24
URL: http://elliebubban.blogg.se/

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback