Dagens Har Gjort!


2008-06-26 @ 21:04:39


Idag har jag och Joline rensat ogräs. Ja, hon satt ju sött i vagnen och filosoferade, tittade på fåglar och åt lite på sin tröjjärm =).

Jag å andra sidan gick hukad i rabatterna och gjorde tre fina högar som jag sedan fick gå och plocka upp i stor hink och tömma nere i trädgården, vår Tippenhörna kan man säga. Dvs den hörnan som Johan sen tömmer och kör till tippen.... =).

Sen fick vi Jupp med man och minsta dottern på besök. De hade travat cirka en mil och var på hemväg. DUKTIGA NI!!!
Bjöd på saft och kakor.... Nyttigt!!

Idag har jag fått beställning på halsband oxå av ovan nämnda Jupp!! Gud så roligt!!!! Tack gumman!!!

Dom skall emigrera/exporteras/transporteras till the United States Of America ju! Gud så kul! Tidigare har jag ståltrådsängel i Schweiz (tror jag det var) hos en jättekänd skidtjejj där. Det är oxå kul tycker jag!

Sen har jag sorterat Jolines byrålådor... Det fanns en del urväxt där...
Så bort med det och in med nytt arvegods från Nathalie, inhämtat från garderoben! Rena retroprylar... ska fota lite och lägga ut sen =D.

Jaa, det är lite av vad jag gjort idag. Vad har du gjort???


Carpe Diem





Välkommen åter!

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback