Igår var vi inte hemma


2008-07-19 @ 08:17:39


Då var vi i Sandhamn hos min moster med familjer.

Vi käkade köp-pizza (Små jäklar....I Karlskoga där är de dubbelt så stora *fniss*) sen badades det i havet och sen satt vi och tjötade.
Tills det var dax att äta igen. Då bjöd Pensionat Lindbom på Fläsk med ben (som jag tydligen  sa när jag var liten), alltså fläskkotlett, med sallad, såser och pommes. Gud så gott!!! Men så är min kusin kock i sin tidigare karriär oxå..... *ler*

Klockan var över tio när Fordden rullade mot campingen igen. Då var alla trötta, tre sov redan (småttingarna, inga vuxna) =).

Vi säger jättetack för en trevlig heldag!!! Puss & Kram!!!

PS: Bilder kommer senare.


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: morfar

Hjälp!! har ni förökat er?

2008-07-19 @ 09:58:20

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback