Vänta lite nu....


2008-01-25 @ 17:27:55


Är man tidsoptimist eller tidspessimist när man tror att man ska hinna nedan med en bäbis i famnen  mellan ca 11-17
* Kontrollera att vi verkligen fick med rätt antal prylar hem från Ikea? Dvs inventera alla numren igen och stämma av dom mot plocklistan.
* Hinna hänga 2 maskiner tvätt OCH plocka av två torkställningar innan man kan hänga nytt....
* Göra klart 4 snajjsiga inbjudningskort & kuvert till dopet (gör dom ju själv såklart)
* Diska
* Blogga
* Åka/gå till affären och handla en liten lista på 10 varor ca
* Laga mat (kör rester från frysen idag)
* Visa kompisen halsband som hon ev vill köpa (som vi ändå inte hittade när hon var här...)
* Amma, byta & underhålla 3½-månadersbäbisen
* Hämta tidningen & Posten
* Gå/åka till Apoteket

Och man istället hann: (och då kom sambon hem vid tretiden:)

* Göra korten & kuverten klara
* Göra halva listan på inventeringen
* Värma resterna
* Kontrollera skadat gods
* Smsar kompisen och säger att halsbandet trots allt låg på bordet framför oss i köket...
* Hängde två maskiner tvätt, ihop med det torkade som knöddes ihop i hörnen...
* Amma, byta & underhålla 3½-månadersbäbisen
* Hämtade tidningen


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Jessica

Glad över att jag kan glädja dig, hjärtat! :-D

Du ska veta att jag har mer på lager där de dåliga skämten kommer från, men oftast är det bara jag som garvar HÖGT åt skämten! ;-)

2008-01-25 @ 18:36:24
URL: http://veochvett.blogg.se
Postat av: Ritha

Du, jag tror jag garvar åt samma saker som du!!! =)
Här hemma är det mest jag som garvar åt saker på TVn tex. Johan han sitter tyst han... haha, jag har så jäkla kul åt det ibland.

2008-01-25 @ 22:52:16

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback