Underbart är kort?


2008-01-28 @ 13:34:18


Inatt slog Joline mig med häpnad!!! Hon gick och la sig vid 22 i går kväll efter lite väl mycket gnäll i pappas famn... Sen var jag uppe två gånger på natten för att rädda henne från jag-dör-utan-min-tutte-anfall... Sen var klockan - hör och häpna - 06.15 när hon vaknade och ville äta. *jippie*
Sen somnade hon om och vaknade 9.15 för att äta igen och sedan så gick vi upp. Kommer detta hålla i sig eller... ?
Kanske skriver jag en ny rapport imorron, så håll koll!!
373964-243


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Bealis

Jag beundrar verligen dig som klarar av det. Om du läser min blogg så ser du att jag har fyra små syskon och en pappa som verkar tro at de inte bara är änglar utan också har blivit det pga att de uppfostrar sig själva till stor del. Samt att han dyrkar våran barnskötare (ex barnskötare). I själva verket får jag en stor del av anvar och jag kan verkligen inte förstå hur ni förldrar klarar av det.

Kramar.

2008-01-28 @ 13:40:11
URL: http://jeansochpumps.blogg.se

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback