Natta Barn


2008-01-26 @ 22:41:59


Som jag skrev, vi försöker vända Jolines dygn lite... Hur går det då?? Jo. Inte.
Ja, i morse väckte vi henne 9.30, men istället har hon sovit hela dan det lilla krypet =(
 Fast hon har varit extra gnällig idag, så jag tror faktiskt inte hon mår bra på alla cylindrarna. *lilla snuttan*
Nu har jag varit uppe i en halvtimma och gett mat i flaska och "gömt mig" i sängen medan hon åt för att sedan stoppa in tutten och försöka tala om att det är natt nu och det ska sovas. Nu verkar det som om hon somnade. Hoppas det är för natten  så hon inte kommer på vid midnatt typ, att - NU ska jag visst vara vaken!! *grr* i såna fall.
Ska hon brås på sin söta storasyrra, så kommer hon INTE vilja somna i sin egen säng....

The story continues....

373964-186


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Sandrah

Sover hon inte i egen säng än?? Det har Devin gjort från start =)

2008-01-27 @ 10:41:24
URL: http://xenophobia.blogg.se
Postat av: Jessica

Ska vi ställa ut de små grynen brevid varandra på gräsmattan... så har de ju sällskap av varandra på nätterna och kan joddla i kapp då *fniss*

2008-01-27 @ 11:06:16
URL: http://veochvett.blogg.se
Postat av: Ritha

Jessica: Jaa, det skulel vi kunna göra!!! Haha!!

Sandrah: Näe. Orkar inte springa upp o ned 100 g/natt vid ammning & oroa mig för att hon inte andas....

2008-01-27 @ 12:05:39

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback