Mer dop


2008-01-21 @ 19:31:30


SÅ! Nu har jag bokat kyrkan och prästen. Däremot har jag inte bokat lokalen att fika i efteråt... De är ju svindyra; mellan 1200 och 1600 kronor ju... *hål i min plånbok*. Skall fortsätta leta lokal i morron förmiddag. Kan ju inte skicka inbjudningarna innan vi vet var vi ska vara =D.
Hoppas nu bara att de vi vill bjuda kan komma, det blev knappt tre veckors framförhållning....

Sen ska jag hinna att brodera dopklänningen... Eller så får svärmor göra det, hon har redan erbjudit sig... =)

Så, ikväll nu får jag välan gå upp och fortsätta göra inbjudningskort. Det är ju skitkul att göra själv. Kommer jag ihåg, så ska jag fota dom och lägga ut dom här.

Är du döpt?
373964-237


Carpe Diem





Välkommen åter!
Postat av: Jessica

Japp, mina tre barn oxå... för att det är en fin tradition, inte för det kyrkliga ;-)

2008-01-22 @ 10:46:20
URL: http://veochvett.blogg.se
Postat av: Ritha

Samma här, inte för det kyrkliga.

2008-01-23 @ 10:04:53

Skriv gärna några rader är du rar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback